HTML

új élet kezdődik

Egy születendő gyermek fejlődése képekben és szavakban, az apa szemével.

Friss topikok

  • apakuka: Aham! Már kezd jól kinézni a kicsi..Nelli meg mindig jól nézett ki :P (2009.08.19. 23:29) A miénk
  • apakuka: Köszi-köszi! :) (2009.08.17. 21:18) Megérkezett!!!!!
  • Verliebte (törölt): Akkor már csak pár nap. :) (2009.08.04. 09:36) Vizsgálat
  • : De remélem, ezt bele mondtad neki az arcába! (2009.06.18. 19:54) Röntgen
  • retronelli: ...90/55 volt:)110 még életemben sohasem volt a vérnyomásom.Ez a 90/55 is fél liter kávé után. (2009.06.11. 09:02) Megint védőnőnél

Linkblog

Megérkezett!!!!!

2009.08.15. 21:28 :: apakuka

Anya ma elment vizsgálatra, de bentfogták. Telefonált (ez volt fél tízkor), hogy bentfogják, mert "zavaros" a magzatvíz, tehát muszáj beindítani a szülést.

Így is lett.

Anya nem akarta, hogy bemenjek rögtön az elején, ezért azt mondta, hogy majd telefonál, mikor menjek.

Fél kettőkor telefonált is, hogy lassan induljak......ezért megfűztem aput, hogy vigyen be, mert a kocsit nekem haza is kell hozni valahogy (hiszen Nelli azzal ment be).

Mire beértem, jócskán a vége felé járt már a dolog.....gyakorlatilag két nyomás volt hátra......

Igazából még a szülésznő sem számított rá, hogy ilyen gyorsan lezajlik a szülés.

Tehát 14:43-kor megszületett Csóka Bíborka, 4580 grammal, 58 centivel, fejkörfogat 36 centi.

Sajnos legnagyobb szomorúságunkra elvitték a babánkat az újszülött intenzívre, mivel légzési rendellenességek léptek fel nála......magyarra lefordítva nem sírt fel egyszerre amikor kibújt. Az orvosok jobbnak látták, ha megfigyelésre elviszik.

A doktornő aranyos volt és részletesen elmondott mindent.....megnyugtatott minket......csak anya volt nagyon elkeseredve, mert szinte meg sem foghatta a babáját. Én lemehettem utána, csak anya nem tudott .....

Szóval én láttam, hogy szegény gyerek kikötözve, kitámasztva fekszik az inkubátorban, és "be van csövezve". Anyának ezt nem, illetve árnyaltan mondtam csak el, hogy ne fájdítsam még jobban a szívét.

Igaz, ami igaz, a baba nem érezte magát rosszul az inkubátorban....nézegetett, és "nyümmögött".....csak nekem volt rossz látni, kikötve......

Persze a szülőszobába vittem gépet, ezért most mindenki láthatja Bíborka első fényképét (még nincs elvágva a köldökzsinór).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt már "becsomagolták":

4 komment

Címkék: gyerek első szülés orvos nyár utolsó eredmény vizsgálat

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletkezdodik.blog.hu/api/trackback/id/tr471311929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.16. 09:12:50

Gratulálunk!!!!
Minden szépet és jót a bébihez!!!!

veronel 2009.08.16. 22:57:31

Hurrá! Éljen a gyerkőc! Minden jót az egész családnak!
süti beállítások módosítása