HTML

új élet kezdődik

Egy születendő gyermek fejlődése képekben és szavakban, az apa szemével.

Friss topikok

  • apakuka: Aham! Már kezd jól kinézni a kicsi..Nelli meg mindig jól nézett ki :P (2009.08.19. 23:29) A miénk
  • apakuka: Köszi-köszi! :) (2009.08.17. 21:18) Megérkezett!!!!!
  • Verliebte (törölt): Akkor már csak pár nap. :) (2009.08.04. 09:36) Vizsgálat
  • : De remélem, ezt bele mondtad neki az arcába! (2009.06.18. 19:54) Röntgen
  • retronelli: ...90/55 volt:)110 még életemben sohasem volt a vérnyomásom.Ez a 90/55 is fél liter kávé után. (2009.06.11. 09:02) Megint védőnőnél

Linkblog

Anya végre rendesen eszik

2009.03.02. 21:23 :: apakuka

  

Anya menthetetlenül kívánós.

Az egész azzal kezdődött, hogy múlt héten valamelyik nap megkérdezte, hogy mit ebédeltem a cégnél. Amikor elmondtam, elkezdett irigykedni.

Mivel a vendéglő (ahonnan hordják nekünk az ebédet) főz „elvitelre” is, ezért elhatároztam, hogy hozok haza Nellinek kaját. Egyrészt azért, mert nem eszik senki sem itthon (mindegyikünk az oviban, suliban, dolgiban) ezért anya nem főz csak magára. Illetve nagyon ritkán.

Másrészt pedig azért, mert mindig azt hallgattam, hogy: „Nem ér, hogy Te mindig ilyen finomakat eszel….”

Szóval még a múlt héten hoztam haza egy étlapot az e heti menüről. Amikor felolvastam neki a választékot (A és B menü) nem választani akart, hanem rávágta: „MINDKETTŐT”

Persze csak viccelt (legalábbis azt hiszem)…… és választott.

Ma volt az első nap, hogy csárdai kosztot hoztam haza. Öröm volt nézni, ahogy ette a jó kis „hazait”. Nem az foglalkoztatta, hogy rosszul lesz-e, hanem, hogy mi lesz holnap az ebéd…..és ez már jó jel.

 

 

 

  

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek kaja első terhesség

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletkezdodik.blog.hu/api/trackback/id/tr35976313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása