HTML

új élet kezdődik

Egy születendő gyermek fejlődése képekben és szavakban, az apa szemével.

Friss topikok

  • apakuka: Aham! Már kezd jól kinézni a kicsi..Nelli meg mindig jól nézett ki :P (2009.08.19. 23:29) A miénk
  • apakuka: Köszi-köszi! :) (2009.08.17. 21:18) Megérkezett!!!!!
  • Verliebte (törölt): Akkor már csak pár nap. :) (2009.08.04. 09:36) Vizsgálat
  • : De remélem, ezt bele mondtad neki az arcába! (2009.06.18. 19:54) Röntgen
  • retronelli: ...90/55 volt:)110 még életemben sohasem volt a vérnyomásom.Ez a 90/55 is fél liter kávé után. (2009.06.11. 09:02) Megint védőnőnél

Linkblog

Megbékéltem

2009.03.09. 22:03 :: apakuka

 Kezdek megbarátkozni a Benedek névvel.

A múltkor jutott eszünkbe, hogy annak idején, amikor Berci született, szegényt majdnem átkeresztelték Benedeknek.

Berci azért lett Bertalan, mert az én ükapámat, aki erdőkerülő volt, hívták így. És, mivel a faluban, ahol éltek, sok Csóka volt, mindenkinek lett egy „ragadványneve”. A miénk a Berti lett.

És, mivel a Berci gyerek a legfiatalabb férfi Csóka (legjobb tudomásom szerint) a családunkban, gondoltunk egy nagyot, és az üknagypapa után a Bertalan nevet adtuk Neki.

Messze nem okozott akkora fejtörést a névválasztás, mint most. Erre a szülészeten, miután nagynehezen kibújt, megkérdezték, hogy mi lesz a neve. Mi egyszerre a Bertalant mondtuk, de valamilyen oknál fogva a kis karszalagra a Benedek került. Én igazából észre sem vettem, mert elég rendesen zajlottak az események. Míg anyát „stoppolták”, addig a picit próbálták megszabadítani a magzatmáztól, öltöztették, mérték……miazmás. Eközben én végig ott voltam Vele. Amikor odavitték anyához, aki akár mennyire is kellemetlenül érezte magát, valamilyen oknál fogva, megnézte a kis karszalagot…..hát így vette észre a tévedést.

Persze egyszerre szólt, hogy valami nincs rendben, amit mindjárt korrigáltak is.

El is felejtettem már ezt, és akár hányszor hallottam a „viták” során, nem jutott  sosem eszembe, hogy majdnem lett véletlenül egy Benedekünk.

Most pedig, hogy előkerült ez a kedves kis történet, beláttam, hogy a sors azt akarja, nekünk is legyen egy Benedekünk. Már csak azt várom, hogy kiderüljön: tényleg fiú lesz!

1 komment

Címkék: nem gyerek név első terhesség vizsgálat

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletkezdodik.blog.hu/api/trackback/id/tr64992408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maraznelli 2009.03.10. 11:07:25

Na végre!!!!Úgy örülök,hogy megbékéltél!!!Most szurkolhatunk,hogy legyen Benedekünk is!
süti beállítások módosítása